Måndag.

LOV.
Blev en bra början på förra veckan :D
men sen blev det inte en bra början på mitt lov,
torsdagen innan hade jag magsmärtor så jag höll på att svimma när jag stod upp.
Svettades och frös om vart annat hela dagen, så när jag väl kom hem blev det sjukhuset i någon timma.
Fick mediciner i mängder som det kändes,
men inget hjälpte mer än max 15 min !
Stick i fingret och pissprov, usch.
Men inte fan hitta dom något mer än magkatarr, men dom tror det är nå mer.
Så jag ska få åka på ultraljud och nå mer en annan dag !
Men fick iaf ett bra samtal på sjukhuset med Eva (:

Nu ska jag försöka ta hand om mej själv,
försöka sluta stressa och se allt på ett bra sätt !
Sen en sak till, men inget säkert.
( massa samtal krävs nog för det )



Ska försöka leta några bilder till lite tavlor nu som jag kan hänga upp nere i mitt rum,
så det blir ännu mer hemtrevligt !
Blir inge isen senare som jag tänkt, för det är ingen sol, tyvärr.
Men håller tummen för en annan dag :D
Tack oh bock ! Puss :* / 

Vill bara säga att jag blir så kääär när jag hör Calles låtar,
men kär i vad, det är fortfarande ett frågateckan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0