Dag 13 - Den här veckan

orkar inte förklara allt jag gjort varje dag, men måndag oh tisdag vare verkstad och sen hem och sove eftersom jag är lite halvt sjuk, på onsdag - fredag har vi haft vanliga lektioner, sen har jag sutte på mammas jobb sen åkt hem och gjort lite skolarbeten. I början av veckan kom även Fia hit, vi var ute på en promenad och satte oss oh prata på rinken (: alltid lika trevligt att vara med den kvinnan ( hon är ju för i hundan 20 nu ;) ) Fredag somna jag runt nio på kvällen så jag vaknade tidigt på lördags morgonen, tur var ju det för vi åkte till Sundsvall ! Lägger upp en bild i slutet av inlägget. När jag kom hem skulle jag egentligen till Evelina, men hon var dålig så jag åkte hem och somna rätt tidigt .. Och nu sitter jag här och lyssnar på musik !
Sen äre så att jag har varit förkyld den här veckan så jag har varit hes, men nu är min röst på väg att försvinna helt .. Inte en jävel hör vad jag säger och hör dom vad jag säger så skrattar dom bara. Som igår i Sundsvall på donken så skratta hon som stod i kassan när jag skule beställa min mat, hur kul är det då ?! HA-HA !


och 2 lakan från IKEA för 19:-/st och ett par stövlar från Willy's för 200 :)

xoxo / 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0