dag 11 - mina syskon

Börjar med den äldsta !

Gustaf : Han fyller 18 år i slutet av sommarn. Träffar han tyvärr inte så ofta eftersom han tillhör pappas familj (:
Så kan inte säga så mycket mer om han än att jag tycker han är snäll, och en mycket bra kille (:
Men vi hade väldigt roligt tillsammans när vi var mindre och lekte med alla hans kompisar och sånt där grejs.

Edvin : Jag har faktiskt ingen aning om hur gammal den grabben är, men han är för stor för det jag vill :D
Dom växer för fort ju ! Han tillhös även pappas familj. Han var ju väldigt söt när han var liten iaf, tycker även han är det nu, men när han var liten så lekte han super-råttan :D

William : Han blir 11 i år, väldigt energisk och envis. Men han har sina ljusa stunder när han är snäll och kramgo'
Väldigt bra att ha när man vill ta det lugnt och ta en promenad elle så :) Tillhör mammas familj.

Ludvig : Den minse, han blir 8 år. Helst skulle han vilja vara överallt och ingenstans, alltid på lekhumör, har inte tid att kolla på tv en stund. Man blir oftast glad av hans charmiga stil med :) Även ett barn till mamma.

Vi har även två fosterbarn som heter Rafael & Emanuel, två jättegoa killar, så hjälpsam och alltid glad.
Så tacksam för allt dom får göra. Dom är oxå som mina syskon, verkligen (:
Orkade inte skriva så mycket, men så är mina syskon uppbyggd :D

Det var allt för mej just nu, för nu ska det ätas !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0