Dag 10 - Det här önskar jag mig

Det är ju mycket man vill ha, men inte riktigt önskar sej.
Så jag vet inte riktigt vad jag önskar mej, mer än pengar nu kanske.
Då skulle jag köpa piercingar, kläder, ett hem, möbler och massa mer.
Skulle önska att jag kunde starta mitt eget företag med,
det har jag velat i många år.
Men jag vet ju att man inte kan få allt med pengar,
men perfekta vänner och allt har jag ju redan :D
Javisst, en pojkvän elle nå hade ju oxå vare great,
men det är sånt man kan leva utan tills man gått klart skolan,
så man vet att man hinner med allt (:
En sak till önskar jag mej,
men det är en sån elak sak mot mina närmaste så den skriver jag inte här....


Ursäkta att jag inte önskar fred över hela jorden men jag tror aldrig det skulle gå,
hur mycket alla än önska det. Jag vet ju själv att man stör ju sej alltid
mer eller mindre på nästan alla någon gång ! Visst jag önskar i alla fall att det vore lika rättvist att bo i alla länder,
att alla hade tillgång till mat, vatten och kläder. Ett liv helt enkelt.

Det var mina önskningar

PUSS /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0