Dag 08 – Mina djur

Jag har en katt som heter Hubert, hon är min alldeles egna !
Min beebis <3 hon är så gosig om hon väl vill,
annars köter hon sej själv helt utmärkt :)
Hon är grå, liten och lurvig :D haha
Jag tror hon fyller 4 iår, haft henne sen hon var rätt liten,
fick henne utav Evelina Persson, för jag hade velat haft henne sen hon var mini,
men först fick en annan familj henne men dom var allergisk så jag fick henne :D <3
Sen har hela familjen en hund som heter Sigge, honom köpte vi i höstas,
först hade vi honom och testa bara, sen köpte vi honom.
Han är liten, galen och ful, men ändå fin på sitt sätt :) jag tycker om han.
Han är vit med lite svart och brunt i sej !
Jag hade fiskar jämt förut med, tror jag haft över 15 iaf :D
Första var en jättefin, lila/blå, den skifta färger,
men den simma ihjäl sej i mitt lilla runda akvarium, höhö ..
Sen så har jag haft någon guldfisk och några grå fula som heta Pelle och Maja,
men dom dog hos en kompis till mamma, efter dom parat sej, xD
Det var mina djur det :D
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0