Dag 07 - Min dag

Min dag började med att jag vaknade strax efter 7, för barnen höll på att springa upp och ner i trappan.
Så jag hoppade upp och började lite med måleri-uppgifterna som vi har tills måndag
(men dom går inte ett dugg bra) ,
sen tog jag halv tio bussen ner på ljusdal och gjorde lite mer arbete där, hjälpte mamma och Romeo lite på jobbet och fixa lite annat på ljusdal bl.a. köpte en klänning för 59kr :D innan jag mötte Ewe <3 för hon skulle följa mej på sjukhuset.
På sjukhuset sa hon inget som jag redan inte visste !
Och kan någon tala om för mej om en mage kan vara orolig på många vis ? :D haha.
Sen gick vi ner på mammas jobb för att möta upp henne och mormor,
sen åkte vi på Ljusdals motor och kolla super-rean, jag hittade ett par idrottsskor, äntligen !
Och Ewe köpte tröjor till sej och pojken sin (: mamma köpte crosshandskar och en ytterdress. Sen släppte mormor av mej och Ewe i ljusdal så vi gick och fikade lite glass på Finess (: det blev glass och en festis. Vi satt i 2½ timma där och prata, helt kanon, det behövdes när vi inte hinner träffas så ofta !
Sen gick vi en sväng på Fifty och Bokhandeln, hitta inget där då eh. Sen åkte jag hem och åt lite mat ..
Sen har jag kollat på tv bara förutom när jag prata med mamma och mormor en sväng för jag har fått min
pippi-tröja av mormor nu :D najjs ! Nu sitter jag här och kollar på Csi,
för att kunna hålla mej vaken tills Big Brother börjar. Efter det blir det att sova !



TRÖJAN JAG FICK AV MORMOR :






:* / 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0