Dag 06 - Vad är kärlek ?

Enligt Evelina Eriksson Wåhlén så går det inte att förklara i ord, man känner när man har den.
Och om vi frågar Malin Larsson så är det bara en massa hormoner !
Men faktiskt enligt mej själv så vet jag inte, jag har nästan alltid känt att kärlek är en myt,
men jag tror verkligen den finns, för vissa. Många.
Den är så grymt fin när det är riktig kärlek, men det kan vara så hemsk när det inte fungerar.
Och jag tror inte heller att det finns en livskärlek till alla.
Sen finns det annan sorts kärlek,
det är den kärlek jag känner till mina syskon, min släkt och mina vänner <3

Men kärlek är när man blir lite små"nervös" över att träffa personen fast man träffats många ggr förr,
att man blir så glad att man skulle smila runt när man hör personens namn.
När det känns som att man är i en annan värld när man är med varande,
eller att man klarar sej utan mat dom första veckorna för man har inte tid att äta.
Och den första riktiga kyssen, WOW !

Men egentligen kan man inte riktigt förklara kärlek med ord,
den finns bara där, när man minst anar det - sa Evelina E Wåhlén


Puss /

Kommentarer
Postat av: Ewe

den finns bara där, när man minst anar det så sa jag och jag tror nog att det ligger en hel del sanning i det :)



Kul och läsa din blogg :D Löv it <3

2011-03-16 @ 16:35:07
Postat av: Emelie

Kul att du tycker det, hoppas du börjar skriva med, lovar att läsa :D



<3

2011-03-17 @ 20:36:54
URL: http://aemaelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0