Dag 04 - Bästa tiden i mitt liv

den blir väldigt svår.
Mitt liv har nog inte en "bästa" tid än ..
Jag har haft väldigt många bra tider i allafall,
men kan inte avgöra om jag haft en bästa.
Men gud, hjälp !
Kan nog vara när jag var mindre,
när jag&mamma bodde själv i våran lilla lägenhet.
Ingen dömde en om man gjorde något litet fel,
det var lugnt och skönt men ändå så gjorde vi något den mesta tiden !
Mamma var även dagmamma så jag hade alltid kompisar hemma att leka med,
inte tråkigt en sekund (:
Åkte till Gävle med galne-Robin, sprang ifrån dom vuxna,
spotta på en gammal tant på tåg.
Wennbergs-pöjkan var alltid roliga att vara med,
även om dom tröck täcken över mej så jag nästan dog ;)
Sen när vi bodde i ljusdal lekte jag ota med Carro Olsson,
men en gång minns v i väldigt väl,
för vi lekte med dockor och hade jätteroligt :)
Men efter ett tag så butta hon ner mej i en docksäng så jag börja srotböla !
Men jag fick henne att börja böla då med :D hahah.
Allt var så enkelt när man var liten !
:* /  

Kommentarer
Postat av: Caroline Olsson

Hahah, jag kommer aldrig glömma det ;D

2011-03-17 @ 11:34:02
Postat av: Emelie

näe, gud det var roligt, även om vi grät :D

2011-03-17 @ 20:33:03
URL: http://aemaelii.blogg.se/
Postat av: Caroline Olsson

hahah ja verkligen! sånt som man kan skratta åt nu i efterhand ;D

2011-03-20 @ 16:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0