Dag 03 - Mina föräldrar

Mamma : Hon blir 39 år i April,
hon är rätt kort och lite småtjock.
Hon har kort rödaktigt hår (:
Hon är jättesnäll ochjättego, alltid glad.
Om man inte retar upp henne !
Hon har en ny sambo sen 12 år tillbaka,
dom har två barn tillsammans.
Hon gör nästan allt i hemmet, städar, tvättar
och diskar, allt som egentligen alla ska hjälpa till med !



Pappa :
Han blir 45 år, men vet inte riktigt när.
Han är väl lagomt lång och ganska smal,
om jag minns rätt (:
Han har svart hår, det lilla han har kvar iallafall, hehe !
Han är snäll han med.
Han har ny sambo sen jag kanske var ett elle nå ?
Minns inte riktigt.
Dom har även två barn tillsammans.
Jag träffar dom tyvärr inte så ofta,
men blir väl mer när man blir äldre och har mer att prata om !




Båda, dom var knappt tillsammans när dom fick mej.
Mamma var 19 år och pappa 25 .. Mamma fick veta den 28 Oktober 1991
att hon var gravid och skulle antagligen ha om en vecka,
men dagen efter, den 29 Okt 03.16 så låg jag på hennes mage och grät :D
Pappa var tyvärr inte med på varken födsel eller dop,
men det har han gottgjort (:



Puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0