Dag 01 - Om mej

Ja jag heter Emelie och är 19 år, fyller 20 i Oktober. Jag är rätt kort och lite "småknubbig" och har mellanlångt brunt hår ! Själv tycker jag inget är speciellt med mitt utseende, ser nog kanske lite alldaglig ut elle vad man ska säga, förutom kanske lite udda stil på kläder ibland (: Jag är nog även den mest svåraste människan bland många att förstå sej på, för jag förstår inte mej själv ibland heller. Jag kan byta humör på två sekunder utan anledning för att jag tänker på något som inte hör till saken just då. Men jag har hört för det mesta att jag är en rätt bra vän, för jag lyssnar när det behövs, för dom som jag bryr mej om. Och är jag glad så är jag verkligen jätteglad. Jag säger oftast även som jag tycker, om det passar.
Jag bor tyvärr hemma med min mammas familj, dom är 6 stycken, 4 bröder och mamma & Thomas. Sen har Thomas två barn sen tidigare som inte bor hemma. Jag träffar min pappa ungefär två ggr om året, men det behövs nog inte mer just nu. Men blir nog mer när jag blir äldre och vi har mer samtalsämnen. Men han har två "nya" barn med en kvinna, och dom tycker jag verkligen är synd att jag träffar så lite men eftersom alla går i viktiga skolor så äre sånt som händer. Jag ska även inom kort försöka få en egen lägenhet i Ljusdal för jag klarar inte vissa grejer i mitt liv, det händer för mycket som jag tänker på. Mår dåligt över.
Men oftast är jag på väldigt bra humör iallafall !
På fritiden vill jag helst göra grejer för jag är rastlös av mej, älskar därför att retas med folk på ett roligt vis. Jag brukar oftast festa och umgås med folk på min fritid. Mycket med min kusin Jonna-Li ! Men går i skolan i Hudiksvall så hinner inte med så mycket på vardagar, kommer hem tidigast halv fyra även om jag slutar halv ett !
Det var nog det mesta om mej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0