what if ....

i was a rich bitch ! ;)
  • då skulle jag köpa massa skor
  • åka färja
  • flytta till snyggaste huset i Gävle
  • åka utomlands
  • skaffa mej bebis, i Danmark eller Norge ..
Jaa, en massa, visst man blir inte lyckligare med pengar säger dom,
men joe skulle man få göra det man vill någon gång så !
Jag har t.ex. aldrig varit utanför Sverige nästan,
Danmark räknas inte riktigt (:
Visst, skor har jag med gud vad många mer skor det finns,
och så mycket snyggare.
Vet ni vad, jag skulle välja Gävle utav många ställen i Sverige för det är en lagom stad,
varken för stor eller för liten,
men det finns ju många mer städer som är intressanta,
men man kan ju börja lugnt så man hinner med att träffa resten av släkten ibland innan
man skaffar sej en egen familj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0