to night's gonna be a good night.

som sagt så sa jag att jag kände mej pepp för gårdagens festligheter,
och det blev fanimej bra !
Började göra mej i ordning hos mormor och morfar,
dusch, sminkning och småjox,
men kände mej lite somrig utan massa krafs.
Sen åkte vi på Ljusdal och hämta Malin,
sen skulle han skjutsa oss till Fäla men vi åkte på Nore istället (:
lite nytt folk och trevlig var dom,
satt och pratade, gick i och bada benen,
blev lite lullig (:
Lite senare åkte Malin och några till Fäla,
men jag stannade och umgicks med dom där lite längre,
sen tog jag cykeln in till Ljusdal för att festa med Mimmi och Sofie,
vilket var mer folk än dom,
bland annat Ewe <3 och hennes pöjken !
-
Höll ingen koll på tiden men någon gång,
kanske runt elva, så gick vi ner på Järnvägs.
Träffa ännu mer roligt folk :)
Dansa med Mimmi, Sofie och Ewe lite,
satt och snacka sen dansa jag med någon annan från sällskapet på festen innan,
sen träffade jag Elin Bergman :D så var med henne mestadels resten av kvällen,
följde med dom sen och åt strips på Målet !
Efter det tog vi en trudelutt runt Stadt och kolla läget,
massa studentjävlar ;) och poliser.
Så vi satte oss på lastkajen på Stadt,
medans vi satt där och prata hade vi även ett gott skratt för det finns grymt roliga människor,
HAHAHA.
Nog för att alla reagerar på alla sätt men det där var kanske lite väl,
jag varit elakjag med i liknande händelse men inte fan tog jag "snacket" då.
Tog cykeln hem vid halv tre, minns inte när jag kom hem men somnade fort !

Idag sov jag till 10,
sen gick jag upp och tog mej lite frukost,
hade även en lillebror Manne hemma,
men han gick upp till grannen och badade så jag hann piggna på mej lite med (:
Sen tog vi cykeln till morbror för att lämna lite saker som Thomas köpt till han,
Manne fick testa hans radiostyrda bil,
tror båda hade lika kul :D
Sen fick vi testa att blåsa pil, eller vad fan det heter,
och Manne trodde att han ägde där lite smått,
men tror Lasse var bäst sen jag :P
-
På vägen hem svängde vi in på pizzerian och åt varsin pizza,
även en glass,
behövdes i den här värmen !
När vi kom hem så kom Maria strax efter så vi for på Ljusdal och handlade mat,
Blev kött, sallad och tzatsiki :D
Sen kom grannen och sen Laila,
men vid halv nio följde jag med grannen och skulle lägga Clara,
för när dom ska lägga henne vägrar hon :/
Men för mej tog det 5 min ;o
Känns dumt att det ska vara så med,
men känns ju ändå rätt bra att hon är så trygg med mej med.
Men dom är underbar dom där barnen !
.

Men nu ska jag ta och sova,
för jag ska till Sundsvall med familjen imorn,
handla lite examenskläder till grabbsen.
Och kolla på några sommarskor och träningsskor till mej själv,
inte för att jag kommer långt med mina få kronor men ...
Pussinatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0