The days in few words,

igår hade vi kurs hela dagen i skolan,
om ställningar ;)
byggnadsställningar faktiskt ! haha.
Sen planerade jag att sola när jag kom hem för det var jättefint väder i Hudik,
men tji fick jag för i Ljusdal åskade det för fullt,
blev lite uppehåll ibland så jag cyklade till mormor
för att hämta boken jag började läsa i Laforsen.
Då kom morfar på att mina cykel krånglat lite,
så vi gick ut och kollade på det men han orkade inte engagera sej så mycket
så jag fick bytlåna cykel med mormor,
hon har ändå en till med !
Och nu cyklar jag som en prinsessa :D
-
Sen kom Louise och hämta mej för vi skulle till Delsbo och spela bilbingo,
och vi ågde, jösses vad vi vann allt !
Eller ....?
Nej, det gjorde vi inte men vi filurade i bilen så vi hade det kul utan vinst,
fast man inte tackat nej till det.
När jag kom hem efter det åskade det fortfarande,
så blev att läsa lite bok och sova
-

Idag skulle vi på skolan till 9 för dom skulle prata om London resan,
treorna var på det nu innan dom tog studenten som praktik.
Alla tjejerna på måleri ska åka utom jag,
känner mej inte alls sugen för en sån sak,
visst det skulle vara en grym upplevelse,
men det känns som att jag hinner.
Jag skulle vilja flytta själv utomlands någon gång och jobba så,
då hinner jag med den upplevelsen då (:
-
Sen bjöd Bäste-Kjell oss på fika,
jag tog en kladdkakemuffin med kokostopp innehåll på,
haha, lät ganska komplicerat men god var den.
Synd bara att man blev illamående resten av dagen,
men det får man väl bita ihop som alltid annars.
Efter det fick vi info om UF,
inte för att man hann förstå så mycket,
men ska nog gå bra att börja med det nästa år.
-
Men idag när jag kom hem så fick jag i alla fall ligga och steka i solen,
med nya bikinin,
hoppas man har fått lite färg på resten av ryggen nu :)

Just nu sitter jag och kollar på en film,
som Nora Roberts har gjort, eller vad man säger,
det var ju även hon som skrivit boken jag nyss läst klart,
det är en författare jag verkligen rekommenderar ! :*
-
Har även skänkt bort lite kläder idag,
rensade garderoben lite snabbt med.
Skönt det för nu ligger inge kläder på golvet heller.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0