Sundsvall

Sovit som en oklubbad säl i natt,
om v säger så ; lite oroligt !
Min näsa är täppt,
mina ögon klias och myggbett som är stora som jag vet inte vad,
hjälper inte med allergi medicinen heller ju eh.
Klev upp halv sju för klockan åtta skulle vi till Sundsvall,
kom nog iväg precis.
Läste lite och sov på vägen upp,
när vi kom dit sprang vi i massa affärer och leta chinos,
hittade inte ett jävla par inne i Birsta City ! :o
Eller joe, typ ett par till Ludvig men det tog ett tag ...
-
Sist på Birsta City gick vi in på gina,
där hittade jag ett linne, en klänning & en topp/bh-grej (:
Sen åkte vi vidare på Team sportia,
där fanns inte heller några chinos,
panik med bara en affär kvar & två barn kvar,
men TUUR nog hittade vi på Stadium.
-

På vägen hem sov jag oxå ett tag,
orkar fan inget annat som det känns nu,
min allergi dödar mej.
När vi kom hem gjorde jag varma mackor till allihopa
och skulle knäppa bilder på mina kläder men kom på att
min kamera är hos mormor och morfar,
så det får bli bilder imorn :D
Nu ska jag lägga mej och läsa,
fick MAAAASSA Nora Roberts böcker igår av Maria !
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0