Studenten,

men inte för mej ..
jag har ju ännu ett år kvar,
men hellre två extra år än högskola i 3-4,
för det skulle jag nog behöva om jag gått klart Estetiske - Bild & form.
Men nu går jag klart bygg och blir en målare,
men först lärling (:
-
Vaknade kvart över sju idag för jag hade ansvar för grabbsen,
så fick upp dom och skickade dom till skolan,
när dom gått så kollade jag på lägenheter och ringa lite samtal,
sociala om läget och syven var inte på skolan förän Måndag,
sen har jag ringt mormor och hört lite.
Nu äre på G !

Har även fixat lite för kvällen planer,
nu fattas bara festen,
men det ska vi nog kunna fixa (:
-
Men nu ska jag äta lite glass och kolla klart på scooby doo filmen,
sen lägga mej i solen och steka ett tag !
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0