stopljus ?

Slutade med igår att jag åt chokladglass med krossad choklad & apelsin i,
och kollade så klart på big brother finalen,
RÄTT PERSON VANN :D Simon !!


vaknade vid åtta imorse,
tog lite frukost och duscha,
sen tog jag cykeln kl 09.30 till Fäla,
skulle kolla på match och vara med Malin (:
Tyvärr så förlorade dom matchen,
men det blev några skadade av motståndarlaget,
vi får njuta av det ;)
-
Sen åkte vi tillbaka till Malin och tog oss någon macka,
sen åkte vi i väg till crossbanan för att kolla på alla blommor och fina ord alla skrivit
för Christian Backström ! R.I.P
-
Sen tog jag cykeln därifrån till mammas jobb,
åt lite glass och lite strips ..
Sen kom Thomas och hämta oss,
sprang in på coop och handlade fika till grabbsen imorn,
för dom ska på SP :)

Tog även hem min kamera nu från Malin,
så ska lägga in lite bilder sen efter maten.
Lite från kvällen vi spelade brännboll och hur min rygg ser ut nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0