Redo eller inte ?!

Har tänkt lite på det,
vill så gärna ha en kille,
som alltid finns när man behöver någon,
att ha någon att pussa på.
Men är jag redo för det när jag knappt känner mej själv,
hur jag ska bete mej,
när jag inte mår som jag ska ?
Eller äre det jag behöver för att hitta mej själv ..
-
Jag får panik när mina tankar snurrar som dom gör,
och nu äre ju så att jag känner mej så ouppskattad,
tagen förgivet,
kan någon bry sej om mjej,
göra något för mej,
nejje verkligen inte som det verkar !
Det jag gör är för andra,
aldrig för mej själv eller ett tack.
Gör jag något så finns det alltid något jag gjort fel,
eller så säger jag fel saker fast det är dom som skaffat hund
men lämnar han hemma för att han brukar klara det,
eller Emelie kanske kommer hem någon gång snart och kan gå ut med han.
Klart som fan att jag gör det för hundens skull,
men då äre så att jag säger ifrån när dom "oansvariga" kommer hem med,
jag tänker inte acceptera att behandlas som en jävla slav !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0