kvällen :

har ätit makroner och korv,
helt okej,
men det är mycket godare när man bor själv ;)
Sen kom Laila hit och drack lite kaffe med mamma,
och då blev det snack om jobbet,
tyvärr finns det folk som lägger sej i lite väl mycket med.
-
Men nu har jag gått ner och lagt mej,
för imorn väntas kurs hela dagen på skolan,
sen kommer jag få bygga ställningar bäst jag vill ;)
fast högst 9 meter.
Sen på onsdag så äre UF info på skolan,
för vi har fortfarande inte börjat med projektarbete heller,
skulle gjort för två månader sen ...
-
På Torsdag blir jag hemma och ska kolla på karnevalen i Ljusdal,
rätt roande att kolla på trots de få bidrag som brukar vara med.
-
-
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0