helt slut i kroppen.

I Lördags så var jag med min bror, Mattias,
först på dan så var han på systemet sen gick vi vidare till centrumhuset och
sen till coop, dör köpte han resväska och hårfärg,
sen drog vi och spelade minigolf med Marcus, Angelica och Christian (:
Tack och lov att jag inte förlora för då hade
jag måsta hoppat smågrodorna runt första banan,
men hade ju varit kul att vinna men som sagt se det positivt att jag slapp dansa ;)
-
Efter de for vi hem till mej coh letade kläder och hämta lite grejs,
sen åkte hem till han och färgade hans hår,
sketa snyggt (:
Vi drog oss senare till Carro Ericsson,
massa skoj och ploj,
men tyvärr så förstördes min kväll även den gången,
alla dessa jävla tankar förstör mitt liv.
-
Dagen efter mådde jag inte bra för fem öre,
men kan ju vara så att jag fick lite mycket alkohol i mej med,
efter alla klunkar jag fick i spelet ! :P

Men jag orkade iväg på match dagen efter,
och grabbarna vann (:
Efter det så följde jag med mormor hem och åt min kebabsallad,
fick även lite fika eftersom det var morsdag !
Sen skrev Ewe till mej och hon var på fotbollsplan,
100 meter ifrån mormor och morfar,
så jag gick dit och höll henne sällskap och kollade på match,
även dom vann (: Tallåsen - Ljusdal 2-1
-
Gcik sen tillbaka till mormor och var där till nio,
då åkte jag hem och kollade på big brother.
_
På måndagen målade vi ett hus i Näsviken,
samma på Tisdagen,
men jag åkte hem tidigt för jag skulle på ett möte,
men då hade hon inte skrivit upp det och hade inte tid då,
skulle även gå på semester så hon hann inte göra så mycket ändå.
Men ska få en annan tid antagligen nästa vecka :)
-
Sen målade jag hela kvällen typ,
och sen skrev massa svenska för den skulle vara inne idag,
och klar blev jag :D
Svaret på texten :
Hej Emelie,
tack för debattartikeln!
Du argumenterar och resonerar, styrker med fakta och hänvisar till källor och väver sen ihop det till något personligt - precis så ska man göra i en sån här uppgift!
Bra jobbat! G+, sätter jag som betyg.
UNDERBART !
Idag har jag legat hela dagen,
helt slut i kroppen och inte blire bättre nu,
men imorn åker jag till laforsen med mormor och morfar,
där kommer även moster, Nisse, Jonna-li och Tor vara,
kommer bli en kanon helg och jag kan förutspå rätt :D

Nu ska jag lägga mej och kolla på kvinnor som mördar,
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0