at home !

Jag orkar inte förklara precis allt vi gjort,
men vi har fiskat,
spelat kubb,
läst böcker och
grillat (:
Massa mys helt enkelt och underbart att komma bort från allt,
men tyvärr hände det ju massa saker ute i livet ändå,
olyckor överallt som det känns :o
Hemskt !
-
Nu när vi kom hem så var hela familjen borta,
mamma jobbar och resten är i Bollnäs,
för William och Raffe spelar match som vanligt ;)
Så jag sitter vid datorn och halv sover och
Ludvig han ligger framför tvn och slappar,
bäst att passa på när inget annat händer (:

Funderar på att ta en cykeltur till Ljusdal senare,
men som det känns just för stunden så vill inte mitt huvud mer än sova.
Men klockan är ju inte mycket så jag hinner ju sova nu och hitta på något sen,
beror på om det finns någon villig :P ...
Och hur vädret ser ut :)
-
DRÖMMEN
min dröm inatt var bara kaos,
jag bråkade som bara den med vissa personer runt mej,
jag skrek och slogs och jag var riktigt tokig,
ingen lyssnade och alla var bara dum i huvudet.
Sen kom det en kille och skällde ut mej för att jag skrivit
något fult i bloggen om hans "tjej".
Att hon var mexico indian hade jag tydligen skrivit,
men jaa, hon ser väl kanske lite så ut med kan jag erkänna ( a )
nej, inte ska jag vara dum nu eh !
-
Känns som att mitt liv snart är ur rondellen,
att jag åkt runt, runt i flera år men jag kan snart ta tag och svänga,
våga svänga, ta en ny väg,
men jag kommer nog inte våga gå hela vägen själv,
så det är ju tur jag har mina underbara vänner som kan stötta mej,
även släkten och grannarna såklart <3

Nu ska jag ta och lägga mej i solen och sova,
Puss    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0