aaaaaahh !

jag är så jävla förbannad, besviken och trött.
att man bara kan ta någon förgivet så där,
när jag i vanliga fall inte ens hör hemma,
som dom vill,
men när det är något som handlar om dom så tar vi det för givet !
Allt är förstört, hela min dag ..
Ja jag tog på mej att passa mina bröder
men dom är en helt annan sak än en jävla hund !
Men ändå är jag ganska glad för jag kommer ha råd med lägenhet själv,
men inte mat men det kommer antagligen kunna ordna sej.
-
Aja, karniveljäveln var ju inget att se,
man såg ingen speciell kategori precis och vilka klasser som gjorde vad,
dag att skärpa sej Ljusdal med alla saker som en gång varit roligt här !
-
Jag är så less så jag bara vill gråta nu,
så förbannad !

Inte någon som vet en lägenhet i Ljusdal till ganska billigt pris ?
En sommarkväll när familejn var nere vid ån och fiska ! Nöjd med bilden.
-
-
-
Men nu ska jag ut och steka i solen,
hoppas att ajg brinner upp innan jag slår ihjäl någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0