To bad,

Har inte haft tid att skriva något,
men malins födelsedag blev kanonbra,
slutade med det bästa (:
Dagen efter hennes och Mattias dag vare cruising,
den tillbringades med Sara och Jonna-Li,
även den dagen/kvällen blev kanon,
mest pga av sällskapet det !
-
Efter den helgen började jag att jobba,
hos en som heter Roger,
egentligen har han inget målargrejs men han behöver nu i sommar :D
Har tjänat mer på 3 dagar än vad jag får av skolan på en månad i vanliga fall,
känns kanoners !
Helgen därpå så vare midsommar,
men det var inte så mycket att hurra över,
men jag överlevde.
På Lörda'n var jag på marknad i Järvsö med familjen,
köpte massa strumpor och en klänning,
en sketasnygg jeansklänning !
Sov sen hos Louise från Lördag-Söndag då,
vi gick på marknaden på Sönda'n med ;)
men hittade inget då eh mer än trasor till familjen och stora tennisbollar till Sigge.
-
Och nu den här veckan jobbade jag måndag sen var jag ledig Tisdag & Onsdag,
för då åkte jag färja med Eva & Laila m. barn,
det var jätte mysigt (: badade och handlade lite på taxfreen,
där hittade jag shitgulliga ciggaretter !
-
Sen blev det jobba Torsdag och Fredag igen,
nu är jag ledig i en hel vecka för Roger har semester,
men då blire till att måla hemma och bita ihop i kaoset.
-
Fick även en ny TV idag,
som min morbror fick fixa för det kan ju inte idioten göra !
Men nu står den i mitt rum och fungerar perfekt,
även att det är samma märke som min gamla,
så nu har jag min nya man <3 höhö.
Igår beställde jag massa skor innan jag åkte till Louise & Christian,
mamma och Louise beställde oxå så det blev 14 skor & 1 ögonskuggepalett för 1690 :-
-
Här är dom skor jag beställde :

Ett ord sen brakade helvetet lös,
över mat ...
Men alltid att han ska förstöra och göra det på värsta sätt,
jag orkar verkligen inte !
Så fort jag gör något för dom så blire ändå fel,
inget jag gör är rätt,
inget får jag tillbaka !

Nu ska jag fortsätta kolla på American Pie på Tv 4 film,
blir nog film hela kvällen med min nya man !
-
xoxo

Kommentarer
Postat av: Evelina

rösta gärna på min klänning på nelly.com jag röstar självklart på din klänning. Länksidan är:



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=CgKTZxvZeReWEoupEzH4Camwfy5QgHeinmzCZia4y3N3g9ikxnb1#Gallery

2011-07-02 @ 17:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0