Tjingeling !

Torsdag,
fan känns som om varje dag är som två ..
Men blev klar med största rummet på arbetet idag iaf,
nu äre bara smårum kvar,
och en utevägg !
Roger tycker att jag jobbar för fort,
han hinner inte göra klart rummen innan jag är klar med det andra :P
När jag kom hem idag så slöade jag bara lite sen så kollade jag vart mina skor var,
dom ligger på coop men jag har inte fått avin,
så den kommer nog imorn :D skor, skor, skor <3
-
Sen åkte vi ner på Ljusdal med Anders och Sandra,
skulle äta på campingen och spela minigolf,
men det var fullt på mattiden,
så vi drog på kina och åt där.
Jag åt stekta nudlar med kycklingfilé,
göttans,
synd bara att man inte orkar så mycket,
men bra ändå för jag har matlåda tills imorn ;)
-
Efter vi ätit drog vi på campingen och spelade minigolf,
jag fick panik,
orkar inte dessa spydiga kommentarer,
beteende som en treåring för i helvete !
-
Men nu ligger jag hemma i min säng,
har nyss packat lite inför imorn,
får hoppas att kläderna blir bra,
och att skorna kommer !
-
Men nu ska flickan Emelie försöka soa,
annars kan det blir jobbigt imorn,
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0