psykbryt.

blir förbannad,
jag är ledig den här veckan men då tänkte jag måla köket och fixa,
men nu äre så jävla viktigt att man ska städa rummet med,
"inte en pinyl på golvet !" för det kommer en värderings-bla-bla-bla.
Näe men vad fan har han själv gjort som är så bra här hemma då,
inte ett klädesplagg han kan tvätta för att få bort kläder från golvet,
inte kan han åka och slänga saker som ska slängas,
han åker fan inte ens och handlar mat för han måste snickra !
-
Skulle kunna sätta mej och snappsa min Bacardi nu som det känns,
här nere i min källarjävel helt ensam ...

Tur det finns snygga killar på Fejjan så man slipper deppa,
för guuuud i himmel jag lovar er att den här människan har magiska ögon,
mumsjävlafillibaba !
Men alla säger att han bara är skit,
så lika bra att lyssna och bara se men inte röra.
-
Men tänk om det kunde komma någon kärleksfull människa,
som man fick & vill röra,
det skulle behövas en sån människa nu i min ensamhet !
<3
Han jag trodde jag tyckte om visade sej vara knas,
vi skrev & skrev men när något hände så fegade han ur,
så nu har jag dragit mej helt ur det här spelet !

Försöka torka ut mitt sug efter sprit,
så blir en film och sova kanske (:
-
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0