Onsdag,

Efter middan igår så blev Veronica sugen på att se mina högklackade,
jag var även stolt att visa upp dom :D
så vi gick in på Nelly och kollade på mer skor,
nog fan hitta man tre par till !
Och Veronica köpte ett par och får ett par av mamma och Thomas,
så förhoppningsvis kommer dom innan Fredag så jag kan ha dom på ferren för Eve.
-
Och vi har städat huset nu i tre dagar för en man ska komma och värdera huset,
men nu, dagen innan han kommer, ringer han och ändrar tid !!
J'ävla snobbar som tror dom kan göra som dom vill.
Men men, bra det så hinner vi städa mer,
men man kunde ju ringt tidigare idag eller nå ...
-
-
Ska nog spela lite The Sims sen,
var ett jävla bra tag sen,
mer än ett år sen nästan,
för jag blev skadad sist jag spela,
jag såg mätare ovanför folk om dom sa att dom var hungrig eller kissnödig xD
-
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0