Middag,

nu ska vi äta nachos,
var en evighet sen.
men sen äter vi det ju för thomas har bestämt det,
varför ?
jaa, det är för att vi har "finfrämmande",
enligt honom.
-
men jag har tage på mej min ziperall,
för inte fans ka jag göra mej fin för Thomas "finfrämmande" !

På Fredag ska några tjejer till Eve och fira henne,
hon fyller nämligen 18 på Lördag så vi ska ut efter tolv på Fredag (:
Sen på Lördagen ska jag till Korskrogen och kolla på brännbollsturnering,
ska åka dit med Fia och där ska jag vara med Ewe <3
och hålla Fia sällskap kanske när dom inte spelar,
beror väl på vad hon har planerat !
-
Förresten,
fick även ett par fina ord av en fin pojk idag,
nog för att jag ofta får fina ord av några annars med,
men det var var ju en människa jag knappt pratat med på 2 år ?! ;o
Men nu ska jag gå upp till "familjen".
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0