kärlek ?

Min familj,
känns inte som om dom vet vad kärlek är,
dom skriker att dom hatar varann att man är dum i huve,
visst jag skriker med men annars hör ingen.
Men det gör dom inte ändå,
aldrig har jag hört någon säga att dom älskar varandra ..
Mina vänner,
ja nog för att jag älskar dom,
men jag hatar att dom snackar skit om varandra till mej,
vissa saker kan jag hålla med om,
om någon är fel men annars säger jag fan emot,
men jag undrar hur många av mina vänner som säger emot
om någon snackar skit om mej dom inte tycker om ?
Uppskattar mina vänner mej eller tar dom mej för givet ?
Killar,
endera är dom upptagen eller dum i huvudet,
eller så äre både och ?
Dom kanske tycker att man ser bra ut,
men nog jävlar såg mina kompisar bättre ut,
jag är alltid den där jävla reserven ...?

Aja, kan ju säga att mitt liv känns fucked up,
måste härifrån,
ge mej en lägenhet ?!
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0