Kaos i min kropp !

Jobbar och står i, och var även barnvakt den här helgen åt sötaste barnen :) och på lördagen var det även lite fest, haha. Men sen har man ju sett snyggaste killen på länge, men tyvärr hade han tjej, men ville inte säga det från en början när man "försökte" ? Och nu efter helgen är han den enda som sitter fast i min hjärna ! :o Sen har allt blivit kaos, jag har gett upp det där som heter kärlek som många säger är så underbart. Jag får aldrig uppleva det, aldrig ! Inte från något håll, varken familj, vänner eller killar ? Fast en stor fel av min släkt tycker ju om mej och många av mina vänner, men säg mej, hur många vänner äre som inte pratat skit om mej ? Är så less att ingen kan stå för vad dom stör sej på hos folk det blir antagligen bättre av att säga det direkt till personen än att snacka bakom ryggen ?! Men aja, blev inte så mycket skrivet men nu ska jag drömma om snyggingen och hoppas jag får han i drömmen i alla fall ! PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0