Kalashelg !

Slutade strax efter tre i Fredags,
då blev det att fara hem och snabbduscha,
för sen bar det i väg till Ljusdal och hämta mamma, Laila
och hämta ut mina skor :D
När jag kom till Eve så letade jag fram lite kläder att ha på mej,
blev "spets"strumpbyxor, linne och rosa spetstopp (:
sen spelade vi lite kort och drack lite smått och väntade på att maten,
dom andra åt lax, hasselbackspotatis och vitlökssås,
jag fick kött istället för lax, för fisk är inte det bästa jag vet ;)
-
Efter maten så började vi spela ölspel,
jag lagrade på mej 105 klunkar xD
men dom gick i efter några timmar, hahaha !
vi drog på krogen och kom dit strax efter halv tolv,
knappt så vi kom in då men dom var snäll.
Väl där inne sjöng vi sååå fint för Eve på scen och sen tvingades Eve sjunga själv,
hon gick faktiskt till final ! Gr8 !
-
Igår var jag uppe bra jävla tidigt,
för jag skulle följa med Fia på brännboll,
så när jag kom till Korskrogen så var jag med Ewe W.E.
Satt på en bänk mest hela dagen för båda hade rätt ont i magen,
jag pga alkoholen och hon pga bebisen :D
åkte till Ljusdal strax efter två med Fia och satt på mammas jobb till fem,
för då slutade hon.
Men jag hade kolat efter snyggingen hela dagen igår
och det första jag ser på Ljusdal är han !!
Men träffade många snygga Färilabor ändå i fredags med (;
-
Vra med Jonas igår kväll,
åt pizza och väntade på att ha skulle hämta sin kompis,
men det tog ett jävla tag så jag satt själv i en lägenhet,
med en tv som inte hade något ljud,
och det ekade när jag rapa ?! KUL KVÄLL ..........
Men när Jonas kom tillbaka åkte vi till Robin,
där var Robin, Robin, Joel och Palle (:
när vi hoppa ur bilen så hörde jag hur det pyste någonstans,
så jag kollade snabbt ner i väskan och där var halva min cider i min väska,
som tur var klarade sej pass och plånbok,
och Jonas hade en systempåse jag kunde låna :)
Vi var bara där ca 30 min innan vi skulle ut,
jag och Eve gick in på Järnan,
där vare bra med folk !
Men starx innan två (?) så gick vi ut för Eve, Matte, Jocke och Kalle skulle köpa mat :P
så Jonas kom och hämta mej så fick jag skjuts hem (:
Idag så har jag försökt städat mitt rum,
går inte så bra men det ska jag fixa snart !
Har iallafall slällt upp mina klackskor på ett litet fint bord :D
-

Nu har jag kollar på Hellcats och skrivit blogg,
så nu ska jag försöka få bort lite mer från rummet innan Casanova börjar !
För ikväll blire popcorn och film <3 MYYS !
Puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0