jaha ja ...

mina skor jag tror jag gillar bäst av alla 15 par ? (A)
Tydligen blev inte bilen klar idag,
så här har jag suttit och gjort igenting för att vänta på det ...
Men han ringde nu i alla fall och sa att bilen inte blir klar förän imorn på eftermiddan,
så då är jag ledig imorn med,
men dock jobbar jag då nästa vecka Måndag - Onsdag för att få pengarna (:
-
Nu har jag alltså hela dagen på mej imorn för att göra mej i ordning för
myyskvällen i Fäla med två av bästetjejerna !
Sen Tordag & Fredag ska jag vara med två andra bästetjejer :D
UNDERBAR VECKA !
-
Men dagen har bestått av tv-tittande och data,
även ätit lite pizza från igår och sen ätit kycklingsallad.
Skulle vilja teste den där LCHF metoden men jag klarar mej inte utan bröd på morgonen,
men man kanske kan äta yogurt ?! :)
-
Tänkte även beställa en parfym kanske,
men vet inte hjälp ?
den här isf :
Gör väl kanske ett till inlägg ikväll om jag har något att säga,
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0