craaaazy !

Idag har jag målat som en dåre,
blev klar med hallen uppe,
eller ja det är golvet kvar och det ska jag måla imorgon !
Sen blire väl måla ute på huset,
men ser väl vad man hinner för sista arbetsdan är på Måndag.
Och idag när vi skulle hem så slutade sterion funka helt plötsligt,
då fråga jag vad det var för fel,
då såg Roger att det var lampor lysa som inte skulle lysa ...
Åkte någon kilometer till och då slutade hastighetsmätaren funka,
sen efter en liten stund stanna bilen !
Då hade batterihelvete sluta tage laddning,
så Bosse fick hämta oss :P
-
Mina planer för veckan :
- Onsdag : Myskväll med Evelina & Malin, äta mat och lyssna på musik !
- Torsdag : Bio med Linnea, Jonas och Martin (:
- Fredag : Ledig, så jag åker till Jonna-Li med alla småbröderna !
-
Nästa Måndag får jag sommarlov med,
då har jag slut på timmar för att slippa skatta ;)
-
-
-
Vet ni vad,
man blir galen utan sex,
fy fan ...
Har gått för långe nu xD
KISSES <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0