Lördag.

The Devil Is Back.
Första veckan i skolan har ju gått rätt så bra,
har nästan inte alls haft nå lektioner, ungefär två per dag !
Och igår var vi lediga så jag åkte ner på Trägymnasiet och var med Linnea + hennes klass ofc.
Sen följde jag med henne hem, visste ändå inte vad jag skulle göra resten av kvällen,
så det är alltid trevligt att vara med linnea (: Blev lugn kväll med lyssnande på musik,
film och kladdkaka, mums ! Imorse åkte jag hem rätt tidigt,
och då hälsa jag på grannen och lekte med Alma och Clara ♥
Nu vet jag inte vad jag ska göra, försöka undvika vissa idioter i alla fall.

Jag har komme fram till att jag är en jävligt kompilicerad människa,
jag har för många humör som jag varierar mellan,
sur, arg, besviken, ensam, bortglömd, glad och rätt normal.
Allt det kan jag vara på en dag. ( när det närmar sej helg )
Nästan så jag inte orkar med det själv, men vad ska jag göra ?
Jag vill flytta härifrån och hoppas det blir bättre om jag bor själv, utan vissa.
Men jag vill inte lämna dom jag älskar här själv.
För då finns det ingen som säger Nej.
Just wanna hide myself, forever.

död.
Nu ska jag försöka brotta ner mina besvärliga mattetal.
Heej ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0