what ?

en kille som han vill inte ha en tjej som jag ?
ska ta och borsta mitt hår idag igen,
måste ju hålla efter nu efter att Louise hjälpte mej
halva eftermiddan i lördags att få ut alla tovor xD
nä, jag borstar inte håret ofta,
en gång varannan vecka ! :D
Får väl göra ändring på det nu,
så håret blir finfint.
-
Tror jag ska äta en av mina chokladsnögubbar ikväll,
eller iallafall en del,
min mage mår inte så himlans bra ändå av min mat idag,
men gud så gott det är med pannkaka !
-
Om jag får tid över imorn efter skolan så ska jag nog
ta mej en tripp på kicks och köpa en marcara,
dock inte köpa en för 300 som Louise ;)
insåg just att jag ska börja borsta håret,
bry mej om vilken marcara jag har,
läser horoskop ..
kan jag, Emelie Skoglund bli mer kvinnlig än så ? :D
hahahah. Varför blir jag så här ?

Kommentarer
Postat av: karin davidsson

Kolla in min bloppis :)

http://karindavidsson.blogg.se/

2011-12-12 @ 22:45:24
URL: http://karindavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0