Vad bra jag mår,

men ändå inte,
min mage är fan inte glad på mej ?
vad har jag gjort den då ..
började med att kolla på en film idag på skolan,
den heter "en julsaga",
och jag tycker den var mysig på nå sätt,
är nog den enda i klassen som gör det med.
Sen gick jag och Cissi ner på donken,
för det var knasig mat på skolan idag.
Oh efter det vare till att göra ett samhällsprov,
som jag tränat på från igår,
och vet ni vad ?
JAG KLARADE ÄNNU ETT G !!!
Så nu äre bara två prov kvar och dom ska göras efter jul,
så nu har jag inge lektioner kvar innan jullovet !
Jag och Cissi sprang in på H&M en sväng innan bussen gick med,
där hittade jag ett grymt armband och en BH och en till grej,
hemlis ;)
-
När jag kom hem började jag plocka upp här hemma,
sen har jag varierat mellan städa, diska och hänga tvätt,
lite roligare på det sättet !
Och nu har jag ätit mat och stoppat in muffins i ungnen,
dom är nog alldeles snart klara :D
Resten av kvällen ska jag bädda sängen,
kolla på film och hålla tummen <3

Imorn ska jag och tapetsera ett rum med,
får hoppas jag hinner klart med hela,
orkar inte hålla på på Lördag :)
Nu ska jag kolla muffinsarna :D
Pusselinuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0