underbara jul !

igår klädde vi granen hos mormor och morfar,
och vi börjar bli för många barn i släkten,
det går för fort att klä den !
men så mysigt vi har varje gång,
fika och prat,
igår berättade vi lite roliga historier.
När vi kom hem till mamma och Thomas drog vi igång Jägarna 2,
somna sen klockan tolv.
-
Idag åkte jag och Jonna-li till Ljusdal på förmiddan,
handla först lite ingredienser för julbak sen träffade vi Sara inne på Ljusdal,
handla lite julklappar åt grabbsen (:
Sen en tripp på systemet och träffa Jonas,
efter det så blev det lunchbuffe på kinaresturangen,
och alltid lika gött kan jag lova er !
När vi ätit for vi och lämna Jonna på ica för hon skulle handla,
och Jonas skjutsade hem mej för att hämta kläder,
OCH VET NI VAD,
det hängde ett paket på min dörr :D
men som jag fundera vem det var ifrån,
det stod inget mer än massa god jul på den.
Men har nu fått veta vem den är ifrån,
så nu längtas jag till imorn,
för då ska det öppnas det första jag gör :D hihi.

Men nu ska jag ta och slå in lite julklappar åt mina syskon,
och sen sova,
så julafton kommer snabbt !
Ååh, är sååå nyfiken för tusan.
-
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0