tralalala !

Har haft en helt okej dag,
eller kanske BRA :)
Föresta lektionen fick vi bara lite information och
sen gick vi till aulan för dom hade föreläsning om HIV & AIDS,
rätt intressant om jag får säga det själv.
Sen hade vi hål timma så jag och Amanda leta fram motiv till en tavla,
så imorn ska vi in och göra den en sväng,
vad vi planerat just nu :)
-
Efter det så hade vi samhällskunskap,
det gick ganska bra,
han tyckte bara jag skulle ändra lite på det jag skrivit,
och sen skriva in en diskussion !
Synd bara att man inte kan bli nöjd själv
eftersom jag knappt fattar jag jag skrivit ..
Tog bussen hem vid halv två,
men kom inte så långt (bara till Näsviken).
For in till Hudik en sväng och tog en mat på donken,
fick stå för maten ;P höhö.
-
Nu ska jag ta tag i disken och plocka lite påsar som ligger här och där,
måste ju göra lite julfint trots att snön inte är här.
Jag har alltid ett leende inom mej när jag är med dej,
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0