today '

Mamma och Thomas har hämtat mitt presentkort på IKEA,
som ska handla speglar, lampa och tyg åt mej.
Nu ligger jag i sängen och William i soffan,
lyssnar på MTV på lite festmusik och hoppas att rukosten ska trollas fram ;)
men det vill sej inte.
-
Ska nog dammsuga lite snabbt idag innan mormor hämtar oss,
för hon ska hämta oss så vi kan åka till Tallåsen,
men först ska jag på systemet med :)
i Tallåsen ska jag och William överraska mamma och Thomas med att städa,
får hoppas vi hinner hela nedervåningen !
Sen ikväll ska vi klä granen hos morfar,
massa mys och bus.
-
endast 2 dagar kvar till julafton,
det känns otroligt bra,
ännu närmre ett nytt år,
som vi hoppas få en bra start på.
men frågan är vem som ska få nyårskyssen,
hade ju kunna varit på film,
att den man vill ha överraskar en på klockslaget och kysser en.
hihi, så kul att tänka på filmer i vissa sammanhang.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg! Hoppas du får en fin dag! :)

2011-12-22 @ 10:21:56
URL: http://elwimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0