smärta,

min mage och jag kommer inte överens,
den vill leva sitt get liv. den gör ont.
Malin kom hit en sväng på kvällen,
hon hade vare i Hudik och shoppat,
så hon väntade här på hämtning :)
Vi har kollat på filmer,
en massa bra !
-
Skulle behöva sova snart,
men jag är fan inte trött,
blir väl så när man är uppe halva nättan ... ;)
ska dra mej upp i tid imorn och dammsuga här,
har fan inte vilja gjort det tidigare när jag sagt det,
om ni bara visste hur illa den låter så förstår ni mej !
Den låter högt och suger dåligt ..
-
The most painful &
worst possible types
of goodbyes are the
ones that are never said,
or never explained.

Jag vill till Hudik imorn,
handla lite grejs,
lite trosor och kanske något snuggt linne till lördag.
Plzzz, håller tummen att du kan. hej !
(och vill)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0