sååå ensam !

eller hur var det Sandra Sundin ?
kan någon säga mej när jag sist skrev att jag
kände mej ensam och misslyckad med livet,
mer än när någon idiot försöker förstöra.
Men då tycker jag fan inte att jag är ensam,
för jag vet att jag har så många på min sida.
Ge fan i att snacka skit !

Jag har varit i Tallåsen idag för jag tänkte måla,
men morfar var ut på rajtan igår så då orkade jag inte åka,
så ska väl ta det någon dag till veckan efter skolan,
för den här veckan äre all fokus på mej själv :)
kanske på något annat med men det tar vi då.
Har varit på kalas i Tallåsen för Billy fyller år,
sen har jag busat med Clara och Alma,
varit barnvakt åt Minnah.
Har varit en alldeles perfekt dag,
har klarat mej från att skicka sms med,
förutom till Louise då men aja :D
-
Nyss kom Louise och hämtade mej och Minnah i Tallåsen,
sen for vi och handlade,
köpte toffifee och kattmat !
Nu väntar jag på att Pan Am ska börja.
Puss på er !
Ha ett bra liv,
det har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0