myspys innan jul !

igår höll jag på att sova över igen,
men hann packa och klä på mej kläder på fem min och gå till bussen på 5,
så jag hann till skolan klockan nio :)
när vi kom dit ick vi fika för Dannes mamma hade bakat,
men till åtta pers,
så vi hade lite att äta men vi åt ju inte upp allt,
inte ens hälften ;)
vi var ju bara fyra där ..
Sen satt vi bara och vantade en timma innan mamma
ringde med en beställning på tröjor till grabbarna,
dom skulle ju ha julfest och ville ha nå snyggt på överkroppen.
Så det fixade jag och sen mötte vi Kjell och Danne på 'Amandas',
där bjö Kjelle på mat och han fick en whisky av oss :)
-
Åkte hem och matade katten sen åkte vi till Tallåsen,
snygga till grabbsen och åkte på folkan,
för där skulle jag ännu ett år plasta fikabröd.
Klockan halv sju började allt,
började med lucia och duktiga var dom !
-
Efter julfesten for vi hem och sov,
för jag och Willman skulle till gävle idag,
åkte klockan sju imorse från Tallåsen.
När vi kom fram kollade vi lite i några affärer,
sen gick vi på American pizza place !!
Åååh, jag åt mer än vad jag gjort sen förra veckan,
hihi.
-
Sen letade vi klänningar och snygga kläder för fullt,
till juldan och nyår,
men tyvärr hittade jag inte en grej mer än strumpbyxer,
men får väl ta en "gammal" klänning hemma för juldan och hitta nå nytt till nyår då (:
men dock vet jag inte vad som händer då,
förslag någon ? :)

När vi kom till Ljusdal hämtade vi min ziperall på coop,
sen tog vi Hudikbussen hem,
är man lat efter en dag i Gävle så är man :D
-
Nu sitter jag och Willman i varsin ziperall och myser framför en film,
ska göra lite varma mackor nu och sen ska jag försöka få ungen och sova,
ska ju orka klä granen imorn med !
Lever du ?
Vill veta,
du är min vän ?
låt mej inte lida,
inte mer än annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0