måååndag, härliga måndag

eller hur var det ?
jo men dagen har gått hur galant som helst,
först målade vi en vägg inne på skolan,
rektorerna var trött på senapsgul ;)
sen for vi ner på stan för att börja spackla i ett hus,
håller på att helrenoverar övervåningen.
-
Slutade halv tre sen satt jag och Cissi och filura på station en halvtimma,
sen gick hennes buss ....
då satt jag där själv och väntade på bussen ännu en gång :P höhö.
-
På bussen hem ringde jag Louise så vi satt och prata om helgen,
pojkar, kläder och massa jox :)
men tyvärr så tror jag att det är fel på Halebop,
för jag tror inte min telefon är sååå dum i huve ?

Nu ska jag göra mej lite mat,
sen blire nog till att plocka upp lite på golvet,
bädda sängen och kanske dammsuga ..
(men min illalåtande, dåligt sugande dammsugare !)
Har haft en tanke hela dagen,
har jag hamsterkinder ? :o
isåfall måste jag varit hamster i mitt förra liv,
för jag har små öron och när jag var liten samla jag mat i kinderna.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0