Lyckan !

Den finna hos mej den,
för igår på morron öppnade jag mitt hemliga paket,
och det var min 'parfym' som jag ville ha,
hur busigt var inte det då :D
Och den luktar så mumsigt kan jag lova,
kommer lukta göttast på Stadt ikväll,
du har gjort mej till den nöjdaste tjejen i Ljusdal !
-
Men jag fick även massa annat igår som är bra att ha,
pengar, ansiktsrengöring, klocka, presentkort,
muffinmaskin, knivar, godis och en hjärtform (:
Klockan två gick jag ner till Jonna, moster och Nisse
för jag och Jonna skulle fixa lite med de sista för grabbsens julklapp,
sen gick vi till mormor & morfar så vi var där lagomt till Kalle Anka,
det var typ de äldsta barnen som var mest intresserade,
höhö, men jag tycker det är mysigt att kolla på (:
Sen vare dax för mat,
köttbullar och potatis som vanligt,
är ju lite småkräsen på mat,
men mätt kan jag ju säga att jag blev :D
tiden gick snabbare mellan maten och tomten nu,
men det är väl för man får sitta vid vuxenborden så man sitter längre ;)
-
Alla blev nog nöjd med sina julklappar tror jag,
det blev iallafall jag !

Vaknade strax efter sju idag,
men har legat i sängen till 12,
pratat i telefon halva morgonen (:
Nu har jag ätit nudlar och beställer massa snygga skor,
för Nelly.com har rea för VIP !
-
Nu ska jag ta och dra på mej nå kläan,
har lite jox att fixa för kvällens planer,
kommer ju folk så då måste man städa :)
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0