julkänslan ?

Vet inte riktigt om jag har den, än,
men ja får fira morfar och Clara imorn på deras dag,
sen får man väl se om julkänslan kommer sakta men säkert.
Just nu sitter jag och ska skriva en planering för julfesten som ska hållas i Tallåsen,
men tyvärr så svarar inte min mamma så jag förstår inte allt jag ska skriva.
Hon hoppar över ord och tror att alla fattar ändå ;)
men ja, får väl hoppa över just det och skriva resten bara.
-
Imorn är skola som gäller,
en enda jävla lektion jävel !
Känns som att jag skulle kunna gräva ner mej i helgen,
isolera mej totalt,
men det kan jag inte för jag ska fira Louise med en utgång,
men får väl se hur mycket det blir att dricka :)
-
Orkar inte skriva mer nu.
Hej.
Ångest över vad som kommer ske,
jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0