ingen dator ...

som sagt har jag inte haft nåon dator de senaste dagarna,
eller i måndags orkade jag inte blogga,
för gud så bakis jag var !
-
igår eftermiddag kom malin och Elisa hit en sväng,
sen åkte vi på finess och tog oss en middag,
sen solade dom och sen åkte vi till Färila,
vägen dit var ju lite småläskig när ett träd ramlade precis framför oss,
tack och lov räckte det inte över vägen så det gick ju bra :)
sen kollade vi på Sex and the city hela kvällen,
sen hela morgonen,
men gud så bra det är :D
Nu sitter jag nyduschad och funderar vad kvällen bjur på,
blir nog bara dammsuga och kolla film,
dock hoppas på massage,
för mina ben gör ont än, höhö.

Har inte mycket mer att säga,
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0