helt okej för mej,

drömde en dröm som jag vill ska bli verklighet,
men jag vet att det inte är möjligt.
men det är ju tur jag har det som jag har ändå,
för det var inte bara drömmen som var bra,
utan min natt i helhet.
-
Vaknade strax före 12 idag,
full fart sen åkte ner på Ljusdal,
hoppades att mitt sms om skorna skulle komma men,
nixfille pix.
så jag köpte min datamus och gick in på Elon för att kolla dammsuugare,
men jag kände att jag inte orkade kolla nu när jag inte vet nå själv,
bättre om man får hjälp av någon som kan,
och nä inte av personalen för dom kan bara luras för att sälja det dyraste !
-
Nu sitter jag och väntar på mitt sms,
och att Malin ska höra av sej ..
Annars händer inge annat 'speciellt' idag,
eller ja, kanske, beror på den där.
Hade typ planerat men man vet ju aldrig,
för annat kan komma i vägen med.

du säger saker som får mej må så bra,
mitt självförtroende växer tack vare dej,
det jag mår dåligt över får du att vara bra.
-
Every single day
Every word you say
Every game you play
Every night you stay
I'll be watching you

Oh can't you see
You belong to me
How my poor heart aches
With every step you take

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0