helt fantastiskt !

nu äre bara alla omprov i samhällskundkapen kvar,
för de två senaste proven har jag klarat första ggn,
och imorn ska jag göra ett omprov så jag ska läsa lite nu ikväll (:
men är nästan bara en sida jag ska läsa.
och på fredag är jag ledig,
behövs nog för min kropp som det känns,
har sovit över två dagar i rad nu .... heja mej !
-
så efter skolan åkte jag hem börja ladda hem en film,
för skulle gjort en filmanalys tills idag på en film jag inte sett.
sen åkte jag till Tallåsen med Eva och tjejerna,
för mamma bjöd på mat idag ; köttbullar & mos/makaroner.
Nu sitter jag hemma i min stökiga lya,
(ska städa imorn, slutar tidigt då.)
men ska snart hoppa in i duschen för insåg att mitt hår vill ha lite balsam !

Igår fick jag det bekräftat,
när jag gör eller tänker på något busigt så skrattar jag som ; höhö.
Och nu har jag fått Cissi att göra detsamma,
hahahaha !
-
Men nu skriker min kropp efter varmt vatten,
och närhet men det får vi vänta med ...
hope you are coming home.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0