heja mej.

Lyckades verkligen sova över idag,
mamma ringde mej klockan 07.56 så jag ringde
Kjell och sa att jag kommer runt halv elva,
men så kom jag på att eftersom jag skulle komma så sent så
kunde jag lika gärna vara hos Lasse och måla det sista :)
Så mamma och Eva kom och hämtade mej så åkte vi på finess för att äta frulle,
så blev en macka med endast smör och en lussekatt.
Sen åkte jag hem till momor och morfar så följde morfar mej till Lasse,
sen har vi målat halva dan !
-
Sen följde jag med Eva ner på Ljusdal,
handla, hämta småtjejerna och filura på.
Sen fick vi mat hemma hos mamma min,
och sen blev det baka pepparkakor,
men bröderna, Sanne och Tove.
-
Nu sitter jag hemma,
i lugn och ro,
blir till att slockna tidigt ikväll.
Har faktiskt inget elakt eller vänligt att säga om någon idag,
för idag har en helt normal härlig dag !
Puss & Kram
_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0