dålig dag

ja det hade jag i helgen,
men nu äre snart lov så inte har vi tid med sånt,
för idag har det går galant och imorn äre halvdag i skolan,
sen ska Kjelle bjuda på mat och Daniel på fika.
På kvällen imron ska jag till Tallåsen,
för då äre julfest för mina snygga brorsor,
och två av dom är ju med i luciatåget !
-
På onsdag så far jag till Gävle för att luncha och shoppa med Jonna,
brukar ju göra det varje år sen något år tillbaka,
men nu när hon bor där får jag ju åka tåg helt själv :P ..
Men åker mest dit för att äta på American pizzaplace med henne,
för gud i jävlar vad jag är sugen på deras pizza nu !
-
Och på tordag blir det väl att städa lite här hemma för på kvällen
är det den årliga julgransklädnings kvällen hos mormor & morfar,
fika och godis står väl som vanligt på bordet med :)
JAG ÄLSKAR JULEN I VÅRAN SLÄKT.
Sen på fredan ska det spelar bingolotto med familjen hemma i Tallåsen,
så efter julen är jag vet som en julegris ! höhö.

Nu ska jag ta och göra mej lite mat,
sen ska jag mysa ner mej med massa ljus och kolla på film,
hade varit bäst med sällskap men får nöja mej med min bebis <3
Pusshej, älskarejj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0