Dag 8 – 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga

1. eller ?
2. ja.
3. -
kommer inte på ett tredje,
är inte så pratglad om det inte behövs ;)
ja, det kan gå en hel dag utan att jag säger hej,
för jag tycker det är ett onödigt ord :D
säger oftast inte hej i teefon heller,
för då svarar jag ah ? ..

Igår blev en kanondag,
Louise kom hit och hämtade mej sen
åkte vi på Ljusdal och gjorde lite ärenden.
Efter vi gjort det for vi hem till henne i Hybo,
taggade redan klockan 1,
inte bra ?!
Men vi började inte dricka förän vid 5,
sen kom lite fölk,
satt och pratade,
sjöng singstar & spela ölspel.
Jag kände mej på grymt bra humör,
det var ingen som bråkade,
inget gnabb och allt bara flöt på.
-
Sen blev det utgång,
roligt, roligt hade vi !
Fast det fanns ju några knepiga människor ute med,
haha, fattade inte vad vissa snackade om och, ja helt borta ?
.
Idag sov jag till halv tolv,
och ja det är länge för att vara jag.
Så tänkte göra toast till frulle,
men icke sa nicke,
min ost ville jag verkligen inte äta ;) !
Så det blev popcorn och cola,
blir mos och köttbullar till tidig middag istället sen,
sen vette tusan vad man ska fördriva kvällen med,
för det blev inte jag jag ville.
pussjuk tjej,
Men nu ska jag starta en film,
tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0