Dag 6 – 5 saker jag inte kan leva utan

1. Mobilen
2. Familjen
3. Kärlek - vänner, pojk mm.
4. Mat
5. Närhet, älskar att kramas
Haft en bra dag,
hade en lektion som gick galant,
pratade även inför grupp,
dock gick det jävligt fort för jag var nervös.
Sen åkte jag hem till Ljusdal där mamma & Eva väntade på mej,
sen åkte vi till Tallåsen för att fira lill Clara !
Blev lite tårta coh kakor,
hon blev rätt glad för alla presenter tror jag.
Efter vi varit där så åkte vi och firade morfar,
där var hela halva släkten :)
-
Nu ligger jag här i min enorma soffa alldeles själv,
ännu en helg, din jävel ;)
men imorn blire iallafall fest med brudarna,
Louise, Carola och Jenny !
-
Synd att jag kommer på saker för sent,
men det är väl typiskt mej att vara lite så.

imorn ska jag göra mej snygg,
bara för att veta.
Veta att det finns fler än du som ser mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0